U nas masz możliwość wyboru jednej z kilku form płatności za projekt:
- gotówka
- przelew na konto
- płatność u kuriera przy odbiorze paczki
Natomiast dostawa odbywa się poprzez:
- odbiór osobisty
- przesyłkę kurierską.
W przypadku wyboru płatności przelewem z góry na nasze konto bankowe koszty przesyłki pokrywamy my, czyli przesyłka jest dla Ciebie całkowicie BEZPŁATNA,
Przy płatności za pobraniem u kuriera do ceny projektu doliczamy 25 zł. Numer konta oraz dane do dokonania przelewu znajdziesz w potwierdzeniu złożenia
amówienia na swojej poczcie mailowej, podajemy je również poniżej:
DANE DO PRZELEWU
Dream House Hubert Waś
32 1140 2004 0000 3802 7646 8310 mBank
Dokładamy wszelkich starań, by czas realizacji zamówienia i jego wysyłki był jak najkrótszy. Zdecydowana większość naszych projektów jest wysyłana w terminie 3-5 dni roboczych.
O każdym etapie realizacji zamówienia będziesz informowany na bieżąco mailowo lub telefonicznie przez naszego konsultanta.
Projekty wysyłane są przesyłką ubezpieczoną za pośrednictwem firmy kurierskiej (Patron Service/DHL), która dostarcza je pod wskazany adres zazwyczaj w terminie 1-2 dni roboczych od momentu nadania przez nas paczki.
Odbioru osobistego możesz dokonać po uprzednim umówieniu terminu w siedzibie naszej firmy:
Dream House
Radzymińska 230
03-674 Warszawa
Przy okazji będziesz miał możliwość rozmowy z naszymi fachowcami z zakresu architektury i budownictwa, którzy odpowiedzą na Twoje pytania oraz przedstawią ofertę pełnej obsługi inwestycji, w tym adaptacji projektu. usług formalno- prawnych oraz budowy.